Subject: FW: Märgukiri
From: "SM Info"
To: "SM Info"
Date: Fri, 22 Dec 2023 12:35:40 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 21, 2023 4:25 PM
To: SOM andmekaitse <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Märgukiri

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Märgukiri

Registreerimise kuupäev: 21.12.2023

Registreerimise number: 2.1.-5/23/3329-1

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880> 
Facebookist